Kocsi Fanok

 

Mercedes-AMG GT (C190 / R190) egy 2-ajtó, 2-személyes csapottvégű kupé és roadster által termelt Mercedes-AMG . A sportkocsi 2014. szeptember 9-én került bemutatásra, és 2014 októberében a párizsi autószalonon hivatalosan is nyilvánosságra került [4] Az SLS AMG után ez a második sportkocsi, amelyet a Mercedes-AMG teljesen házon belül fejlesztett ki. Az autót két teljesítményváltozatban állítják elő, a GT S (C120) pedig valamivel magasabb teljesítményt nyújt. Mindkét modell 2015 márciusában értékesített egy GT3- malamely várhatóan 2016-ban szabadul fel. Mindegyik változat a Mercedes-Benz üzemében, Sindelfingenben található .

Jellemzők 

A GT külső kialakítása hasonló volt a korábbi SLS AMG-hez. Az SLS AMG széles keréktárcsájával és alsó karosszériájával rendelkezik, egy gyors hátrafelé hajló tetővonalzal, de nem használja a gullwing ajtóit , de úgy néz ki, mint egy gyorsrepülést előre nyitott ajtókkal. A nagy motorháztető és a karcsú szélvédő is ugyanaz maradt. A külső vezető tervező Mark Fetherston, akinek korábbi munkái közé tartozik a W176 A-osztály , a CLA-osztály és az SLS . A Jan Kaul által tervezett belső tér egy nagy középkonzolt és dekoratív elemeket tartalmaz a bőr és a szén polimer kialakításában. [2] A csomagtartó közepes méretű bőröndöt kínál.

A járműszerkezet 93% alumíniumból készül, az elülső modul alapja magnézium

Műszaki adatok 


Az autót egy M178 4 literes iker-turbó V8 üzemelteti . Ez az új V8 "forró belső V" konfigurációjú - kipufogó és turbófeltöltőkkel a hengeres bankokon belül, hogy csökkentsék a turbó késést -, és a száraz kenőanyagot használják. A hátsó kerekek teljesítményét egy transaxle 7 fokozatú AMG SPEEDSHIFT kettős tengelykapcsoló sebességváltóján keresztül szállítják a GT S modell elektronikus vezérlésű mechanikus korlátozott csúszású differenciálművet alkalmaz .  Az autó és a járművezető által végrehajtott útpróbán a GT S 3,0 másodperc alatt gyorsított a 0-60 mph-os sebességgel és 11,2 másodperc alatt futott le a negyed mérföldet. A GT egy középső, hátsó kerék-meghajtású elülső motort használ , a motor pedig a jármű tengelytávján belül. térbeli keret alváz és a test készül a alumíniumötvözetek , míg a csomagtér acél , és a motorháztető magnézium . A felfüggesztések kettős keresztmetszetűek, elöl és hátul, kovácsolt alumínium vázszerkezetekkel és agytámaszokkal.

Történelem 


Nem sokkal a kiadása után a Mercedes-AMG vezérigazgatója, Tobias Moers megígérte a Mercedes-AMG GT fekete sorozatának változatát.  Mercedes-Benz megerősítette, hogy az új Mercedes-AMG GT S 129,900 dollárról indul. A GT S a Formula 1 jelenlegi biztonsági autója , amely a 2015-ös ausztrál nagydíjondebütált A Mercedes-AMG GT belsejét 2014. április 16-án mutatták be . Az autó 2014. szeptember 9-én mutatkozott be, és 2014 októberében hivatalosan nyilvánosságra került a párizsi autószalonon . 340 kW-os (462 lóerős, 456 lóerős) és a 375 kW (510 lóerős, 503 lóerős) GT S.  A GT 600 N⋅m (443 lb⋅ft) nyomatékkal rendelkezik, és a GT S 650 N⋅m (479 lb⋅ft) nyomatékkal rendelkezik.